چسبندگی بینی بعداز عمل جراحی | علت چسبندگی مخاط بینی بعداز عمل جراحی

باید بدانید که در مخاط بینی نیز با پوشاندن سطحی داخل بینی و سینوس ها و ترشح موادی خاص باعث تنظیم میزان رطوبت در داخل سطح بینی و سینوس ها می شود . در این جا مخاط بینی در بهبود عملکرد بینی نقش بسیار مهم و ویژه ای دارند.
در حقیقت چسبندگی بینی بعداز عمل جراحی  یکی از عوارض پس از جراحی زیبایی بینی می باشد. که می توان گفت این چسبندگی بینی بعد از عمل رابطه مستقیمی با جراح بینی دارد و در صورتی که جراح در حین عمل جراحی بینی بیش از اندازه در بینی بیمار و مجاری تنفسی دستکاری کند امکان چسبندگی بینی وجود دارد.

در مواقع پس از جراحی زیبایی بینی دچار مشکلاتی مانند چسبندگی بینی بعداز عمل جراحی  می شوند . در صورتی که جراح در حین عمل زیبایی بینی داخل بینی را زیاد دستکاری نماید مخاط بینی آسیب دیده و زخمی می شود .در صورت زخمی شدن مخاط بینی مخاط بینی در هنگام ترمیم به هم چسبیده و سبب بروز انسداد یا گرفتگی بینی می شود .

در اینجا مهم ترین علت چسبندگی مخاط  بعد از عمل جراحی و برداشتن مخاط بینی در حین جراحی و یا وارد کردن آسیب شدید به آن در حین جراحی می باشد.

درواقع این چسبندگی بینی بعد از عمل ، به خاطر تیغه وسط بینی که به دیواره های کناره بینی می چسبد و باعث می شود فرد بیشتر احساس تنگی نفس کند. همچنین در مواقعی که بیمار داروهای تجویز شده توسط پزشک  مانند آنتی بیوتیک را استفاده نکند دچار عفونت شده و این عفونت نیز باعث علت چسبندگی در بینی می شود. اما مشکلاتی چون چسبندگی بینی دائمی نیستند و با انجام جراحی بینی ترمیمی برطرف خواهند شد.

چسبندگی بینی بعد از عمل جراحی چیست؟

پس به طور خلاصه می توان گفت که این چسبندگی بینی بعد از عمل جراحی  یکی از شایع ترین عوارض جراحی بینی می باشد که باعث بروز مشکلات تنفسی در یک یا هر دو طرف بینی می شود .در واقع مهم ترین علت ایجاد این چسبندگی بینی بعد از عمل جراحی از بین رفتن لایه مخاطی درون بینی ،عدم ترمیم برش ها و زخم های جراحی که باعث ایجاد چسبندگی در بینی  بعد از جراحی می شود . در حقیقت تنگی نفس ،گرفتگی بینی و اختلالات و مشکلات تنفسی از مهم ترین نشانه های چسبندگی بینی بعد از عمل جراحی می باشد.

درمان چسبندگی بینی بعد از عمل :

پزشک برای تشخیص علت چسبندگی بینی بعداز جراحی  گاهی انجام سی تی اسکن لازم می داند. برای درمان چسبندگی بینی بعد از عمل از طریق جراحی ترمیمی، به مدت یک هفته لایه سیلاستیکی درون بینی قرار داده می شود. با قرار دادن این لایه درون بینی، چسبندگی قطع گردیده و از نزدیک شدن دو طرف بینی به هم جلوگیری می شود. در همین فاصله زمانی مخاط بینی و پوشش درونی آن ترمیم شده و با بهبود مشکلات تنفسی لایه سیلاستیکی از درون بینی برداشته می شود.

برچسب ها : چسبندگی بینی بعداز عمل جراحی - علت چسبندگی مخاط بینی بعداز عمل جراحی - علت چسبندگی بینی - درمان چسبندگی بینی بعد از عمل

چسبندگی بینی بعداز عمل جراحی | علت چسبندگی مخاط بینی بعداز عمل جراحی

نظر ااگ برتر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی ااگ در ایران : در موقع خرید لوازم خانگی ااگ حتما از باید مطمئن باشید که این نمایندگی فروش معتبر بوده و دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد. بعد از خرید نیز از فروشنده در خواست کنید که به شما فاکتور خرید و گارانتی کالا را با مهره و امضا به شما ارائه کند.چرا که احتمال خرابی در هر لوازمی وجود دارد که شما می توانید با کمک این دو عامل خرید خود را ثابت کرده و از امکانات نمایندگی آاگ استفاده کنید.ماشین لباسشویی ااگ

پارس استیل گروه صنعتی و بازرگانی پارس استیل، وارد کننده (از کشورهای چین و تایوان) و عرضه کننده محصولات استیل در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی و صتایع غذایی، لبنی و دارویی با رعایت استانداردهای روز دنیا، با سال ها تجربه، همکاری خود را در تامین محصولات مربوطه اعلام می دارد.

قطعاتی که در فروشگاه مزدا شاپ به فروش می رسد از قسمت های مختلف خودرو مانند : قسمت بدنه ، موتوری ، شاسی ، قسمت های الکترنیکی و برقی و قسمت های کابین خودرو می باشد که همگی از خود شرکت مزدا بوده و دارای ضمانت اصلی و فابریکی است . لوازم یدکی مزدا 323 را با اطمینان خریدداری کرده و روی خودرو خود نصب کنید . لیست این قطعات در صفحه پایین وجود دارد و صورت اطلاعات دقیقتر در مورد قطعات می توانید با ما در سایت تماس بگیرید.

المنت میله ای المنت فشنگی المنت کمربندی ترموکوپل صنایع حرارتی ما , وارد کننده و توزیع کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل صنعتی در ایران می باشد و سابقه درخشان 20ساله آن و تایید مشتریان می تواند بهترین سرمایه ما باشد.

برای تامین امنیت خودرو و اپشن خودرو اپشن خودرو خود با حضور در مرکز تخصصی کار آپشن ایران می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید. تمام خدمات این مرکز به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و با ضمانت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. آپشن خودرو یکی از یا تعدادی از جذاب ترین عملکردهای لوکس هر خودرو میتواند به شمار برود که برای هر ماشین میتواند متفاوت و متعدد گوناگون باشند، اپشن خودرو را میتوانید با کمترین قیمت و ضمانت 18 ماهه و نصب فابریکی و حرفه ای در کار آپشن ایران داشته باشید چرا که ما تنها ترین و تخصصی ترین آپشن خودرو در کشور میباشیم