عمل جراحی لوزه | هزینه عمل جراحی لوزه

عمل جراحی لوزه :

در بیشتر اوقات(پاییز و زمستان ) لوزه ها دچار عفونت می شوند و این عفونت باعث رشد آن ها می گردد، این امر موجب ایجاد مشکلاتی می شود که در نهایت فرد باید  عمل جراحی لوزه انجام دهد.

در صورتی که رشد این غدد لنفاوی برای شما مشکلاتی چون: آبسه در اطراف لوزه ها، عفونت، درد، بوی بد دهان و غیره به وجود آورد لازم است تا به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

هنگامی که دیگر کاری از دست آنتی بیوتیک ها بر نمی آید پزشک به شما  انجام عمل جراحی لوزه را توصیه می کند که این عمل جراحی را باید توسط جراح گوش و حلق و بینی انجام دهید.

در اغلب مواقع، جراحی لوزه به صورت سرپایی در بیمارستان یا یک مرکز جراحی صورت می گیرد و بستگی به آزمایش های که دکتر قبل از عمل تجویز میکند نیز میباشد

حالا لوزه چیست :

گلو همانند چهار راهی است که انتهای دهان و بینی را به حنجره و مری متصل می ‌کند. لوزه ‌ها در قسمت بالای گلو قرار دارند و در راستای بینی و به دفاع در برابر حمله عفونت ها کمک می‌ کنند. تورم و التهاب لوزه‌ ها در کودکان بسیار شایع‌ است، زیرا آن ها از لوزه های بزرگتری برخوردار هستند و به مرور زمان لوزه های شان کوچکتر می شود.

مراقبتهای پس از عمل جراحی لوزه:

1- باید بعد از 12 تا 14 ساعت پس از عمل از انجام فعالیت بدنی شدید اجتناب ورزید. استحمام مجاز است.
2-مصرف داروهای تجویز شده که شامل آنتی بیوتیکها و مسکن (استامینوفن) میباشد.
3-شستن مرتب دهان با سرم شستشو.
4- تا 6 ساعت پس از عمل نباید چیزی بخورید و یا بیاشامید.
5-بهتر است دستگاه بخور سرد در مجاورت بیمار قرار داده شود.
6-تا دو هفته پس از عمل از مصرف آسپرین خودداری ورزید.
7-از صاف کردن گلو و سرفه مکرر تا 2 روز پس از عمل خودداری کنید.
8-دو تا سه روز در خانه استراحت کنید.
9-تا 10 روز پس از عمل باید مایعات و غذاهای نرم مصرف کنید.
10- از مصرف چیپس، پفک، آجیل، نان تست، ذرت بو داده، بیسکوئیت، غذاهای داغ و ادویه دار، غذاهای اسیدی (مثل آب پرتغال و یا گوجه فرنگی) و هرگونه غذای ترد و سفت تا دو هفته پس از عمل خودداری ورزید.
11- جویدن آدامس (با افزایش ترشح بزاق)، آب نبات، بستنی، شیر سرد، آب ولرم و ژله توصیه میشوند.
12-برای جلوگیری از کم آب شدن بدن به میزان کافی آب بنوشید.
13-از استعمال سیگار اجتناب ورزید .

14- درست  روز عمل یا فردای عمل مدفوع بیمار سیاه رنگ می باشد که این بعلت خونی است که حین عمل قورت داده و یا بیمار میتواند به رنگ قهوه ای تیره استفراغ نماید، نگران نباشید.

عوارض بزرگی لوزه ها

1-مشکلات رفتاری:در اینجا بیش فعالی، بی توجهی در کلاس درس، مشکلات در انجام تکالیف درسی، رفتار تهاجمی ...

2-اختلالات شناختی: خوابیدن یک جزو مهم در رشد و تکامل کودک بخصوص مغز در دوران ابتدایی زندگی است. کودکانی که مشکلات خواب و خر خر دارند حافظه و هوش پایینتری نسبت به افراد سالم دارند و متاسفانه اختلالاتی که در این زمینه ایجاد میشوند را نمیشود جبران کرد.

3-شب ادراری: به علت اختلالات هورمونی ایجاد شده به علت خواب بد ایجاد میشود. این شب ادراری ها ثانویه میباشند ( یعنی دیر هنگام ایجاد میشوند ) و به عمل جراحی به خوبی پاسخ میدهند.

4-اختلال رشد: ترشح هورمون رشد هنگام خواب مختل میشود و کمبود اکسیژن و تلاش تنفسی زیاد هنگام خواب از علل ایجاد این اختلال هستند.

5-اختلال رشد جمجمه و صورت: باعث به عقب رفتن فک پایین، بهم خورن تنظیم جفت شدن دندانها، عقب رفتن زبان،دافزایش ارتفاع عمودی صورت، کوچک شدن لب بالا و بزرگ شدن لب پایین میشود.

6-اختلالات قلبی عروقی: بالا بودن دی اکسید کربن و کمبود اکسیژن به مرور باعث نارسایی قلبی میشود.

چه مواقعی نیاز به عمل جراحی لوزه هست:

علت هایی که باعث نیاز به جراحی میشوند نیز به دو دسته تقسیم میشوند.

1-علل عفونی نیاز به عمل جراحی:

- عفونت های مکرر : بیش از شش بار در یک سال یا بیش از سه بار در دو سال متوالی

- عفونت لوزه همراه با تب و تشنج یا بیماریهای دریچه قلبی

-عفونت لوزه مقاوم به درمان طبی

-آبسه های لوزه ها

2- علل انسدادی نیاز به عمل جراحی:

* تنفس دهانی و خرخر طول کشیده

*نارسایی قلبی

* مشکلات بلع

* اختلالت تکلم

*اختلالات رشد صورت و بهم خوردگی تنظیمات جفت شدن دندانها

هزینه عمل جراحی لوزه

این هزینه به تخصص و تجربه جراح گوش و حلق و بینی، هزینه متخصص بیهوشی، هزینه اتاق عمل، هزینه دارو ها، محل جغرافی و غیره بستگی دارد.

برای اطلاع از این هزینه با شماره هایی که در سایت ما وجود دارند تماس بگیرید.

برچسب ها : عمل جراحی لوزه - عمل لوزه - جراحی لوزه

عمل جراحی لوزه | هزینه عمل جراحی لوزه

توصیه های مهم جراح گوش حلق بینی سید رضا عابدین گیلانی :

در هنگام ملاقات در جلسه اول مشاوره با جراح ، شما جزئیات مربوط به هدف خود از جراحی زیبایی گوش و نتایج مورد انتظارتان از این عمل را برای جراح بیان می کنید. جراح بعد از شنیدن انتظارات شما با بررسی شما را به عنوان کاندیدای عمل جراحی گوش ارزیابی میکند و شکل، اندازه و موقعیت گوش هایتان را بررسی کرده تا مشخص کند که چه نوع تغییراتی باید در آن بدهد. به طور قطعی پزشک جراح هر دو گوش شما را معاینه و بررسی خواهد کرد، حتی در صورتی که شما فکر میکنید فقط یکی از گوشهایتان نیاز به ترمیم یا اصلاح نقص دارد. همچنین جراح چند عکس از گوش ها و صورت شما می گیرد تا بر اساس آنها تناسب بین اجزای صورت شما را تعیین کند. بهتر است با مشاوره با جراح عمل جراحی زیبایی گوش صورت بگیرد و بگذارید او در مورد تمام جزییات این عمل تصمیم بگیرید. بحث دقیق در مورد دلایل شما برای عمل اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش در این مرحله بسیار مهم است. حتما سوالات خود را بپرسید و به اندازه کافی اطلاعات دریافت کنید تا بتوانید تصمیم کاملا آگاهانه ای در مورد انجام این عمل جراحی بگیرید. جراح بایستی سوابق پزشکی شما را بررسی کند تا مشخص شود این جراحی هیچ ضرری برای شما ندارد. در آخر از شما خواسته می شود که فرم رضایت نامه ای را امضا کنید، مبنی بر اینکه با مزیت ها و عوارض احتمالی مربوط به این عمل آشنایی دارید. برای مقایسه نتیجه عمل ممکن است عکسی از قبل و بعد عمل از شما گرفته شود. حتما برای انجام این گونه جراحی ها با جراح گوش مشورت کنید .شما می توانید با جراحی ما در مورد عمل زیبایی یا اتوپلاستی مشاوره کنید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با ورد به سایت دکتر گیلانی جراح ومتخصص گوش حلق بینی می توانید با تماس و یا مراجعه به مطب ایشان از مزایا و عوارض جراحی گوش اطلاع پیدا کرده و با مشورت با این جراح بهترین عمل را انجام بدهید. برای دریافت مشاوره با جراح دکتر سید رضا عابدین گیلانی با شماره ای درج شده در سایت تماس بگیرید. برای مشاوره با جراح می توانید با دکتر سید رضا عابدین گیلانی متخصص گوش حلق بینی همراه باشید.
جراحی زیبایی بینی خود را به دست متخصص گوش حلق بینی بسپارید اگر به فکر این هستید که یک عمل بینی انجام دهید، با متخصص زیبایی بینی ملاقات کنید تا آن را مورد این موضوع بحث کنید. در طی آن جلسه، درباره اهداف خود صحبت کنید و به پزشک بگویید که چه چیزی در مورد بینی شما باعث ناراحتی میشود و چگونه می خواهید آن را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که هیچ چیز مانند یک جراحی بینی کامل وجود ندارد. هرچند متخصص بینی می تواند ویژگی های صورت را افزایش دهد و زیبایی های منحصر به فرد و طبیعی شما را تایید کند. جراح پلاستیک می تواند ویژگی های صورت را تشریح کند و به شما بگوید که چگونه تغییرات ظاهر شما را بهبود می بخشد. متخصص زیبایی بینی، ساختار بینی و سایر ویژگیهای صورت را ارزیابی خواهد کرد. پس از این ارزیابی، او می تواند به شما بگوید که انتظارات شما واقع بینانه است یا خیر. دکتر گیلانی جراح گوش حلق بینی,متخصص گوش حلق بینی.فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته بورد تخصصی گوش، حلق و بینی در سال 1381 عضو هیات علمی دانشگاهی آزاد شاهرود تا سال 1388 - شرکت در دوره های متعدد آموزشی و جدید جراحی ها ی پلاستیک و سایر اعمال گوش حلق بینی و دریافت گواهینامه های متعدد .. اعمال جراحی در بهترین و‌مجهز ترین مراکز و با همکاری بهترین متخصصین بیهوشی انجام می‌شود.فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته بورد تخصصی گوش، حلق و بینی در سال 1381 عضو هیات علمی دانشگاهی آزاد شاهرود تا سال 1388 - شرکت در دوره های متعدد آموزشی و جدید جراحی ها ی پلاستیک و سایر اعمال گوش حلق بینی و دریافت گواهینامه های متعدد .. اعمال جراحی در بهترین و‌مجهز ترین مراکز و با همکاری بهترین متخصصین بیهوشی انجام می‌شود. عمل زیبایی بینی توسط دکتر گیلانی جراح و متخصص گوش حلق بینی، انواع جراحی ها و تزریق ها برای زیبایی صورت و‌‌‌ پلک و‌گونه و ...با روش‌های معمول یا با اندوسکوپ جراحی های همزمان سینوزیت و پولیپ با اندوسکوپ. رینوپلاستی که معمولا به عنوان جراحی بینی شناخته می شود، یک عمل جراحی پلاستیک برای اصلاح و بازسازی فرم است، بازگرداندن عملکرد و افزایش زیبایی بینی با حل مشکل آسیب بینی، نقص مادرزادی، مانع تنفسی و یا رینوپلاستی اولیه شکست خورده است. عمل زیبایی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی صورت است که از اهمیت زیادی در بین زنان برخوردا اس نکات مهم مراقبت بعد از عمل بینی پس از جراحی را توسط دکتر گیلانی رعایت کنید مراقبت از بینی و سینوس ها بسیار مهم است تا به درستی آنها را درمان کنید و از زخم جلوگیری کنید.در اغلب موارد، پزشک شما بسته بندی موقت بینی را در داخل بینی خود قرار می دهد تا از عبور مجدد سینوس باز شده و مایع اضافی جذب شود در حالی که بافت های شما بهبود می یابند. در اینجا چند پیشنهاد برای مراقبت از بینی و سینوس ها پس از عمل وجود دارد: -سر خود را بالا نگه دارید تا به کاهش خونریزی و تورم پس از عمل جراحی کمک کنید. شب اول بعد از جراحی، زیر سر خود چند بالش اضافه قرار دهید تا سرتان بالا قرار گیرد. -اگر مواد بسته بندی را در بینی خود دارید، مطمئن شوید که آنها در جای خود قرار دارند. اگر بسته شدن مسدود شود، از طریق دهان نفس بکشید. بسته بندی یا اسپلیت ها را برندارید. -بعضی از بیماران به طور طبیعی تا 2 الی 3 روز خونریزی دارند. اگر فکر می کنید خونریزی زیادی دارید، مطمئن شوید که با پزشک خود تماس بگیرید. -حداقل یک هفته پس از جراحی بینی خود را تحت فشار قرار ندهید. انجام تمرینات سنگین، تنش و یا شدید انجام ندهید. این باعث افزایش احتمال خونریزی بینی می شود. -اگر مجبور شدید عطسه کنید سعی کنید وقتی دهنتان باز است این کار را انجام دهید. -آسپرین مصرف نکیند خونریزی را افزایش میدهد. جراحی زیبایی بینی؛ قیمت سال 98 و جدیدترین انواع آن